می آیــد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 86
:: بازدید هفته : 186
:: بازدید ماه : 174
:: بازدید سال : 5794
:: بازدید کلی : 93169

RSS

Powered By
loxblog.Com

می آیــد
سه شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 10:18 | بازدید : 767 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

  

 به انتظارت خواهم ماند.تا ابد برای همیشه!

زیرا می دانم که به سوی من باز خواهی گشت

پس با همه ی توانم تلخیه این انتظار را تحمل خواهم کرد.


به انتظارت خواهم ماند زیرا قلب من با هر تپش خودآهنگ خاطرات گذشته را می نوازد

قلبی که در آن خاطره ها و خوشی ها تا ابد مدفون است.

حتی اگر بدانم جسمت به سوی من باز نمی گردد باز هم به انتظارت می نشینم

شاید روزی صدای پایی را بشنوم که از آن تو باشد
...

 تو را با چشم خونینم تماشا میکنم هر روز

 و با این کار قلبم را چه رسوا میکنم هر روز

 تو را دیگر نمیبینم کنار خویشتن اما

 برایت در میان دل چه غوغا میکنم هر روز

 تمام عمر در هجرت نوای غصه میخوانم

 به اشک دیده چشمم را چو دریا میکنم هر روز

 تو را هر شب به بام آسمان چون ماه میبینم

 و با دوری چشمانت مدارا میکنم هر روز

 به امیدی که دیدارت کنم در روز آینده

 عزیزم من دلم را خوش به فردا میکنم هر روز.

انتظار !!!   واژه ي غريبي است ...

واژه اي است که روزها يا شايدم ماه هاست که با آن خو گرفته ام .

که چه سخت است انتظار .

هرصبح طلوعي ديگر است بر انتظار فرداهاي من!

خواهم ماند تنها در انتظار تو .

چرا نوشتم در برگ تنهاييم براي تو ، نمي دانم

 




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: